Reklamı Geç...

(Açılan reklamı kapatarak videoyu başlatabilirsiniz.)

Bu bölüm hakkında görüşlerinizi belirtmek ister misiniz?

Bu bölüme 26 yorum yapılmış.

  1. Naruto'dan Gelen Luffy diyor ki:

    anime onerin amk dogaustu gizem favorimdir bunlarin disinda guzel varsa oda olabilir hepsi olabilir amk onerin izleyek ssx

    • Sena555 Sena555 diyor ki:

      Noragami izle 2. Sezonunun adi noragami aragoto

      Izlemedim ama blood-c
      Ovari no serap
      AOT
      Mirai nikki
      Assassin clasroom

    • UzumakiKurama UzumakiKurama diyor ki:

      Tokyo ghoul mutlaka izlemenizi gereken bir anime bence…..
      Bunun dışında
      Death Note
      Black Clover
      Kuromukuro
      Fullmetal Alchemist
      Tales of zestiria
      Ve tabii ki sword art online da mutlaka izlemen gereken animeler. Bunları izleyince adımla seslen bida oneriim.

  2. Naruto'dan Gelen Luffy diyor ki:

    anime onerin amk dogaustu gizem favorimdir bunlarin disinda guzel varsa oda olabilir hepsi olabilir amk onerin izleyek

  3. UmutAga UmutAga diyor ki:

    Mangadan Ne Olcanı Biliyorum Ama Anime Ayrı Be :D

  4. PATATES diyor ki:

    YENİ BÖLÜÜÜM
    Fairy tail istiyooz

  5. Sena555 Sena555 diyor ki:

    Admin birisi yorumuma cevap yazınca bildirim gelebilir mi takip etmek istiyorum ama olmuyor

  6. Gavat D. Yiğit diyor ki:

    Ulan fake üstüne fake atmışlar, bir Brook alamadı sanıyorduk almış bide Luffy Ölmemiş la, o değilde o devam edecek yazısından sonra Sans geliyo neyse biraz ilerlesin görecez a*k

    • Sena555 Sena555 diyor ki:

      Luffy ölseydi anime biterdi cidde ölmesini beklemiyodun dimi ( ^_^’)

      • Gavat D. Yiğit diyor ki:

        Yok onu beklemiyodum ama o haldeykende s*kmesini beklemiyodum a*k, bu arada ulan herif iki koşturdu o sepetin hali ne a*k?

        • Sena555 Sena555 diyor ki:

          Evet haklısın belkide köpektendir

          • Gavat D. Yiğit diyor ki:

            Ulan cevap verenlere bakmıyordum şimdi fark ettim Sena sen cevap vermişsin ikisinede ve ben şaşkınlıktan ölüyorum, çünkü sepeti parçalamışsın

          • Sena diyor ki:

            Parçalamışsın ??

          • Sena555 Sena555 diyor ki:

            Hesaptan çıkış yapmış pardon

          • Gavat D. Yiğit diyor ki:

            Ulan az öncekini kardeşim yazmış kusura bakma o 10 yaşındaki veledin ben ta a*k zaten

          • Sena555 Sena555 diyor ki:

            Tmm tmm sorun yok :d eğer bu sitede hesap açarsan yorum silme tuşu gelir sorun yaşamazsın

          • Gavat D. Yiğit diyor ki:

            Ulan ben üşengeçlikten yatakta yatarken b*kum gelince altıma yapıcak duruma gelene kadar s*çmıyorum sence ben oraya girip kayıt olmak için sence ne kadar üşengecim?

  7. Scheife Scheife diyor ki:

    Yüklediğim için saol admin

  8. Sena555 Sena555 diyor ki:

    Oh be Oh be ckldircaktim artık bul diye ayyy çok mutluyum yaa

  9. Samethe168 Samethe168 diyor ki:

    YESSSSSSSSSSSS

  10. Overlord diyor ki:

    Sanji